ZOWO.NL Index -

Een snelle en gezonde maaltijd maken vis zalm.

Voeding is de brandstof voor je lichaam. Als je goed eet voel je jezelf ook goed en fit. Eet dagelijks zon 300 gram fruit en groente, matig uw zout gebruik, eet zo min mogelijk verzadigd vetten en beperk uw alcohol gebruik. Wat gemakkelijk is te maken en nog gezond is ook zijn de meeste vis gerechten.
Zoals Zalm Wijting Makreel Kabeljauw Schelvis

Het beste is verse vis - maar diepvries vis is ook goed.

U kunt vis grillen - BBQ - stoven - in magnetron doen - roerbakken of in de oven bakken.

Mijn voorkeur gaat uit om Zalm te bakken in de oven 190 graden. Leg de zalm op een stuk aluminium folie. De folie wat in vetten wat kruiden toevoegen en wat champions er bij, klein beetje citroendruppels over de vis doen. Aluminiumfolie over de vis heen dicht vouwen (soort van pakketje van maken) en 25 minuten in de oven.

En klaar u heeft een heerlijke snelle gezonde maaltijd.

Maaltijden <

Gezond eten eet een gezond tussendoortje als snack vervanging.





Wanneer mosselen eten het mossel seizoen.





Kant en klaar maaltijden steeds beter en gezonder.





Lekker asperge soep met ham maken





CONTACT - GEBRUIKSVOORWAARDEN - PRIVACY STATEMENT
Copyright © 2017 - 2019 Alle rechten voorbehouden.